4 Nisan 2012 Çarşamba

KUMAŞLAR


Kumaşlar benim dünyamda öylesine özel bir yere sahip ki kumaş satan mağazalarda saatlerce kalsam yine de sıkılmıyorum. Bir de yeni ve farklı bir kumaş görmüşsem değmeyin benim keyfime.
Bugün dolapları karıştırdım ve yeni sezon kıyafetlerde kullanabileceğim bazı kumaşları gözden geçirdim. Bazıları yanyana öyle güzel durdular ki dayanamadım fotoğraflarını çektim. Dikilip yepyeni nesneler olarak karşınıza geldiklerinde bakalım tanıyabilecek misiniz kendilerini?



Bu mor kumaş ve eflatun pötikare kumaş benim favorilerimden. Bu kumaşa Ahsen  rezervasyon yaptırdı. Geçtiğimiz yaz kendiem etek-ceket dikmiştim. Bu artan kumaştan da Ahsen istiyor. Bakalım nasıl bir model olcak. Bittiğin de anne-kız modeli olarak sizlerle paylaşırız...






Bordo likralı poplin ile şal desenli bu kumaş da yanyana geldiğinde biz ayrılmamalıyız dediler bana. 


   Bu iki pastel renk ipekli kumaş ise etek olmak için üretilmişler sanırım. Bu sezon oldukça popüler olan basenden büzgülü veya kloş etekler olarak onları şık bir hanımefendinin üzerinde görürseniz sakın şaşırmayın...



Fıstık yeşili ve somon rengi bu iki kumaş ise pamuklu. Bir tanesi kanvas keteni diğeri ise daha ince bir keten. Onlarla ne dikeceğime henüz karar vermedim. Bakalım kısmetlerine ne olmak düşecek...



Fotoğrafta çok net çıkmamış ama çiçekli yeşil kumaş vual. İncecik tiril tiril bir yazlık elbise olmak için sabırsızlanıyor, zeytin yeşili düz poplin kumaş ise ona süslemelerde eşlik edecek...


Puantiyeli vual de elbise olarak bizim kayıtlarımıza geçecek olanlardan. Kimbilir belki dantel süslemelerle daha albenili bir hale gelir...


Vee son olarak bu mine çiçekleriyle bezeli vual. Buna da bluz için rezervasyon yaptırdı küçük hanım, LC Waikiki'den aldığımıuz bir pantolonu ile giymek için.
Evet arkadaşlar, kolay gelsin dileklerinizi bekliyorum. Şimdi çalışmak vakti...

2 yorum:

  1. pastel renklere,mor kumaşa bayıldım :)yaz renkleri süper görünüyor,kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Betülcüm, çoook çalışmak lazım galiba:)

      Sil