6 Nisan 2012 Cuma

AYŞE SABA'YA KARDEŞ HEDİYESİ





Ayşe Saba çok sevdiğim bir arkadaşımın kızı. Bir süre önce erkek kardeşi oldu. Henüz küçük bebeği görmeye gidememiştik, arkadaşlarla bu gecikmiş ziyareti biran önce gerçekleştirme kararı aldık.
Ziyaret planlarımızı yaparken bir ayrıntı geldi aklıma. Küçük kardeş geldiğinde, zaten abla veya ağabeyleri tek gözde olmaktan feragat etmek zorunda kalıyorlar birde üstüne tüm gelen misafirler kardeşe hediye getiriyor. Empati kurduğumda çok acıtıcı geldi bu durum bana. Ne yapsam da küçük ablaya sürpriz olsa diye  düşünürken bu elbise fikri geldi aklıma....






Kumaşları karıştırdım elime bu lacivert çiçekli olan geliverdi. Zaten bu günlerde bir Kore dizisi olan Sarayın İncisi'ni seyrediyorum vakit buldukça. Bu Uzak Doğu dizisini aslında oradaki geleneksel kıyafetlerden dolayı seyrediyorum. Bu da demek oluyor ki gelecek günlerde bu blogda Uzak Doğu'dan esinlenilerek tasarlanmış giysiler görebilirsiniz. Bu elbise ilk olsun o zaman; kimono tarzı yakasıyla küçük bir ablanın gardrobunu süslesin.




Siyah-beyaz olsaymış nasıl olurmuş? Bu da fena değil öyle değil mi?
Güle güle giyin yeni cicini küçük abla Ayşe Saba. Kardeşin hayırlı olsun, güzel günlere, mutlu ve huzurlu bir dünyaya  birlikte güzel imzalar atın inşallah....

9 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık, yok bende öyle yetenekler ancak uzaktan bakmakla yetiniyorum :( Sizin arkadaşınız olmak lazımmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, insan yeteneklerini bazen sonradan keşfediyor. Eminim sizinde farklı yetenekleriniz vardır:))

      Sil
  2. TANIŞTIĞIMA MEEMNUN OLDUM
    ÇOK GÜZEL CANIM HAMARATIM
    :)
    BENDE ÇOK DİKTİM KIZIMA ÇEŞİT ÇEŞİT
    BANA DA BEKLERİM

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş ablacım...Ellerine sağlık...Herhalde Ayşe saba bu elbiseyi görünce kardeşi olduğuna çok sevinmiştir. Benim ince fikirli kardeşim işte.

    YanıtlaSil
  4. dikiş öğrenme aşkıyla yanıp tutuştuğum şu günlerde inan bayıldım ...hem bloguna hem diktiklerine hayran kaldım...

    YanıtlaSil
  5. elinize sağlık,bloğunu yeni keşfettim,dikiş denilince bir duruyorum bu aralar:) önceki yazıdaki kumaşlara da bayıldım bu arada. geçen gün ümraniyedeki kumaşçılarda 2 saatten fazla dolanmışım, bir de kumaşlardan anlasam hiç çıkmam heralde, sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş.
    Emeğine sağlık
    Sevgiler.
    Takibindeyim.

    YanıtlaSil
  7. Birbirinden güzel yorum ve iltifatlarıyla beni motive eden arkadaşlar; hepinize çok teşekkür ediyorum, iyi ki varsınız sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. gercekten cok guzel olmus ellerinize saglik gule gule giyinsinler ;)

    YanıtlaSil