26 Şubat 2012 Pazar

TEZHİP YAPAN KÜÇÜK KIZ


  Tezhip tutkusu benden Ahsen'e de geçtiği için 6 yaşından beri müzehhibe olmanın hayaliyle yaşıyor. Tezhip hocamız Şebnem Hanım'a  kızımın bu hayalinden bahsettiğimde sağolsun derslere misafir öğrenci olarak katılabileceğini söyledi. Ufaklık ne kadar sevindi bir bilseniz. Şimdilik reprodüksiyon çalışıyoruz. İnşallah gün gelir anne-kız güzel tasarımlara da imza atarız...







Kursun cana yakın, güleryüzlü, iyiliksever ve de çalışkan öğrencisi Hülya Abla. Kendisi şimdiye kadar bir birinden güzel pek çok eser yaptı. Ayrıca Kaatı  sanatı ile de uğraşıyor. Geçen yıl OMEK'in yıl sonu sergisinde kaatı ve tezhibi birlikte kullandığı eserlere hayran kalmıştık. Ben de o tabloları görünce kaatı öğrenmeye karar verdim. 





Bu da benim en son yaptığım şikaf çalışması. Aslında bundan sonra bir de münhani çalıştım, ama uzun süre elime fırça almadığımdan olsa gerek tahrirler çok kalın oldu. Anlayacağınız gösterilecek gibi değil. Geleneksel sanatlar uzun süre ara vermeye gelmiyor, insanın eli hemen köreliyor. Düzenli ve sürekli çalışmak şart.
Yeni bir  çalışmaya başladık bugün. Süre kısıtlı olduğu için sadece deseni kağıda geçirebildim, renklendirmeye başlayınca onu da paylaşırım sizlerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder