17 Şubat 2012 Cuma

PEMBE ELBİSE VE BEYAZ BLUZ



Pembeyle başladık  pembe ile devam edelim. İlerleyen zamanlarda elbette çok farklı renklerde kıyafetler de paylaşacağım. Biliyorsunuz pembe renkten kız çocuk kıyafeti ve oda dekorasyonu konusunda bıktık. Sanıyorum tasarımcılar biraz kolaya kaçıyor. Gerçi kız çocukları da bunu içselleştirdi.Gözlemlediğim kadarıyla  tercihleri genelde pembeden yana oluyor, farklı renkleri istemiyorlar.
 Renk konusunda çok tutucu değilim. Ama çok parlak sentetik duran renklerden hoşlanmıyorum.Daha doğal yumuşak renkleri tercih ediyorum. Tabi bir de kişinin kendi ten rengi kıyafet rengi seçmede önemli bir kriter. Kendi kıyafatleri söz konusu olduğunda Ahsen kolay kolay müdahale kabul etmiyor ve hanımefendi hangi renk isterse mecburen o renkte çalışıyoruz.
Bu pembe elbise ve beyaz bluzu da geçen yıl Kurban Bayramı için dikmiştim.Benim bücürün pembe takıntısının tavan yaptığı bir dönemdi. Tutturdu pembe diye. Elbise babycort da denilen ince fitilli kadifeden, bluz ise terikotondan dikildi.  Sade ve rahat ama oldukça şık bir kıyafetti. Ahsen  bu kıyafeti beyaz mus çorap ve siyah rugan ayakkabılarla birlikte kullandı. Bayramın ikinci gününde bluz yerine rengarenk çizgili penye bir tişört ile birlikte giydi. 

Bu yıl Kurban bayramı için diktiğim kıyafet buna göre oldukça iddialıydı. Yakında onu da sizlerle paylaşacağım. Biraz merak edin bakalım :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder